Здравейте,
налага се да направя регистрация по ДДС и в искането за допълнителни документи от НАП има следната точка:
- Декларация от управителя за точен адрес на офис, складове, обекти и т.н. + копие от договор за наем, документ за собственост или друг документ.
Фирмата е регистрирана на адрес на който живея, няма офис (т.к. няма служители още), освен това нямам договор за наем или собственост. Този адрес води ли се офис/обект?
Моля посъветвайте, кои от долните варианти е най-удачен:
1) Копие на адресна регистрация за постоянен адрес (на който е издадена и лична карта)
2) Декларация от управителя, че фирмата ще извършва дейност само по електронен път (което и ще прави) и че няма нужда от офис и т.н.
3) Документ от собсвеника на имота (нужна ли е нотариална заверка?), че той е предоставил на лицето Х правото да използва дадения имот безвъзмездно или срещу поддръжка на имота.
4) Въобще да не представя такъв документ (фирмата е нова и до сега не е упражнила дейност)
5) Да наема най-евтиното помещение и то да бъде офис. Какво се случва с адреса на който е регистрирана фирмата обаче?
Мерси за помоща.
- Дата и час: 11 Дек 2024, 10:40 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Регистрация по ДДС - адрес на офис
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
2 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Регистрация по ДДС - адрес на офис
Човеко alexx , просто напиши "Декларация от управителя за точен адрес на офис", свободен текст или ако те (в НАП) имат някаква бланка.
Този адрес на офис ще ти съвпада със седалището на фирмата - твоето жилище.
Това се изисква за да може НАП да те търси при проверка и да знаят че като пратят някой там, ще намерят тази фирма.
Защото много често става че фирмата е регистрирана на един адрес, после е сменяла офиси няколко, но без да уведоми данъчните и без да промени данните за седлалището във фирменото дело.
Този адрес на офис ще ти съвпада със седалището на фирмата - твоето жилище.
Това се изисква за да може НАП да те търси при проверка и да знаят че като пратят някой там, ще намерят тази фирма.
Защото много често става че фирмата е регистрирана на един адрес, после е сменяла офиси няколко, но без да уведоми данъчните и без да промени данните за седлалището във фирменото дело.
- p_dyan
- Потребител
- Мнения: 484
- Регистриран на: 09 Мар 2008, 23:37
2 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта