Имам въпрос по отношение на документиране на плащането на вещите лица.И по-конкретно - как се урежда?
Задължително ли е вещото лице да се регистрира с БУЛСТАТ?
Има ли вариант тези приходи да се декларират в края на годината и върху тях да се начисляват и платят данъци?
За първа година съм вещо лице. Възложиха ми еспертиза, изготвих я, защихтихя, приеха я и дойде момента за плащането. В счетоводството на съда ми казаха, че трябва да им дам фактура от мое име, не от фирмата ми, а с моите имена. Аз това го схващам, че трябва да си регистрирам БУЛСТАТ. Така ли е? Следващия момент, които ме интересува: Съдружник съм в ООД, имам ЕООД, а сега, което е парадокс за мен, трябва да регистрирам и БУЛСТАТ! На колко места ще се осигурявам в слкллучая? Резонно ли е това да плащам n на брой осигуровки?
Благодаря, че го изчетохте!
Ще се радвам, ако някой има мнение по въпроса да го сподели!
- Дата и час: 03 Дек 2024, 01:26 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
За вещите лица
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
1 мнение
• Страница 1 от 1
1 мнение
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта